Oblasti poradenství
- Nakládání s odpady
- Nakládání s obaly
- Chemické látky a směsi
- Ochrana ovzduší
- Vodní hospodářství - závadné látky vodám
- Prevence závažných havárií
- Integrovaný registr znečištění - IRZ
- Integrované povolení - IPPC
- Hlášení v oblasti OŽP do ISPOP
- Dobrovolné environmentální aktivity
- Ochrana přírody a krajiny - ochrana půdy
- PRÁVO v ochraně životního prostředí
- Ochrana veřejného zdraví
Ceník a podmínky poradenské činnosti
Předností je vždy individuální přístup podle specifik každého podniku a jeho činností a vlivů na životní prostředí a zároveň profesionální přístup při provádění veškerých poradenských služeb na vysoké úrovni znalostí v daném oboru.
A. OBECNĚ
- Zhotovitel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech a informacích, které se dozví při zpracovávání zakázky, a při své poradenské činnosti.
- Zhotovitel neodpovídá za škody, vzniklé objednateli při jeho provozu a činnostech, pokud objednatel nezajistil zhotoviteli potřebnou součinnost či nerespektoval ústní nebo písemná stanoviska (zprávy, doporučení aj.) zhotovitele, nebo pokud objednatel o stanovisko zhotovitele v konkrétním předmětném případě nepožádal nebo objednatel v konkrétním předmětném případě písemné stanovisko zhotovitele nerespektoval.
- Poskytování poradenských služeb v rozsahu nabídkového listu se řídí právním řádem České republiky.
-
Zhotovitel nese plnou odpovědnost za kvalitu prováděných poradenských prací pouze v případě předání požadovaných informací o podniku, které jsou zároveň:
- přesné,
- pravdivé,
- úplné a
- odpovídají dané skutečnosti v době provádění poradenských činností.
B. KONKRÉTNÍ PORADENSKÉ SLUŽBY (podrobnosti)
Pro vypracování některých právních posouzení a analýz podniku je třeba přesně a úplně vyplnit předané DOTAZNÍKY (např. kontrola vlivů nakládání s odpady, prevence závažných havárií, seznamy CHLP, EIA, IRZ apod.). Pokud požadované informace nemohou být vepsány do dotazníků, prosím přiložte je jako přílohy (nejlépe v elektronické podobě). Podle kvality vypracovaných dotazníků očekávejte také možné další doplňující dotazy od zhotovitele telefonicky nebo e-mailem.
Pro vypracování správného a úplného Registru právních a jiných povinností pro podnik je třeba řádně a co nejpřesněji vyplnit DOTAZNÍK s jeho přílohami, který bude zaslán v elektronické podobě ihned po podepsání závazné objednávky. Očekávejte také možné další doplňující dotazy od zhotovitele telefonicky nebo e-mailem.
Registr je produkt pouze v elektronické podobě (tabulka v programu Excel), který bude podle Vaší objednávky pravidelně aktualizován ve stanovených termínech a zasílán e-mailem do Vašeho podniku. V průvodním e-mailu budou vždy zdůrazněny všechny důležité změny v legislativě pro Váš podnik. Taktéž jsou v Registru barevně vyznačeny všechny poslední změny právních předpisů. Ostatní podrobnosti a manuál k Registru jsou uvedeny přímo v Registru, v předávacím listu k Registru, příp. ve zpracované Směrnici pro zavedení Registru do praxe podniku.
Zhotovitel nenese plnou odpovědnost za kvalitu produktu v případě nedodání požadovaných informací nebo dodání nepřesných, nepravdivých či neúplných informací o podniku.
C. Cenová ujednání
Služba – poradenská činnost pro podnik | Cena v rozpětí: | Sazba za hodinu | Poznámka | |
---|---|---|---|---|
1. Externí ekolog (odpadový hospodář) se všemi garancemi | od 2 000,- | do 50 000,- | 400,- | pokud se nestanoví pevná cena v daném rozpětí služeb, stanoví se cena za hodinu práce |
2. Externí bezpečnostní poradce ADR – externí DGSA | Od 500,- / měsíční paušál | |||
3. Semináře a školení legislativy ŽP | 1 000,-/1 osoba | 1 900,-/1 osoba | 1 000,- | Dle nákladů, v případě vyššího počtu osob se stanoví cena za hodinu |
4. Semináře a školení osob ostatních dle Dohody ADR | ||||
5. Environmentální právní audit podniku | od 2 000,- | do 40 000,- | záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod. | |
6. Posuzování vlivů záměrů a koncepcí na ŽP (EIA-SEA): | ||||
6 a. zpracování oznámení (podlimitních záměrů) | od 5 000,- | do 50 000,- | záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod. | |
6 b. zpracování dokumentace | ||||
6 c. zpracování posudku | od 50 000,- | do 90 000,- | dle ceny stanovené úřadem | |
7. Registr právních a jiných povinností | ||||
7 a. měsíční aktualizace | od 600,- | do 1 000,- | záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod. | |
7 b. čtvrtletní aktualizace | ||||
8 a. Dokumentace pro EMS dle ISO 14001 - vytvoření | od 1 500,- | do 20 000,- | záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod. | |
8 b. Dokumentace pro EMS dle ISO 14001 – aktualizace | ||||
9 a. Obecná databáze právních předpisů (na DVD) | od 2 500,- | do 5 000,- | záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod. | |
9 b. Specifická databáze právních předpisů (na DVD) | ||||
10. Individuální poradenství (osobně, telefonem, e-mailem) | 400,- | pokud se nestanoví pevná cena v daném rozpětí služeb, stanoví se cena za hodinu práce | ||
11. Dokumentace dle platné legislativy ŽP: | ||||
11 a. provozní řády (odpady, voda, VŽP, ovzduší, IPPC…) | od 2 500,- | do 55 000,- | záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod. | |
11 b. posouzení podniku z hlediska prevence závažných havárií | ||||
11 c. havarijní plány (závadné látky, ohrožení zdraví a majetku…) | od 5 500,- | do 45 000,- | záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod. | |
12. Podnikové směrnice a metodické příručky v oblasti ŽP | ||||
13. Analýza podniku a dokumentace pro IRZ | od 2 500,- | do 15 000,- | záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod. | |
14. Analýza podniku a dokumentace pro ISPOP | ||||
15. Analýza podniku a dokumentace pro IPPC | od 2 500,- | do 45 000,- | záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod. | |
16. Zavedení projektu ČISTŠÍ PRODUKCE v podniku | ||||
17. Zavedení DOBROVOLNÝCH ENVI-AKTIVIT v podniku | od 5 000,- | do 50 000,- | záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod. | |
18. Zpracování HODNOCENÍ RIZIK provozních činností na ŽP (EKOÚJMA) | ||||
19. Zpracování povinných hlášení a odevzdání na úřad: | 550,- | pokud se nestanoví pevná cena v daném rozpětí služeb, stanoví se cena za hodinu práce | ||
19 a. odpady – obaly – ovzduší – voda – IRZ – závažné havárie | ||||
20. Zpracování žádosti IPPC – oznámení změn IPPC | od 15 000,- | do 50 000,- | záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod. | |
21. a. Zasílání denních novinek v legislativě ŽP – verze 1: | 900,-/měsíc | Měsíční paušál se platí nejpozději do 3. dne daného měsíce na bankovní účet poskytovatele dle smlouvy | Novinky nebudou posílány o víkendech a svátcích | |
21 b. Zasílání denních novinek v legislativě ŽP – verze 2: | 2 500,-/měsíc | Měsíční paušál se platí nejpozději do 3. dne daného měsíce na bankovní účet poskytovatele dle smlouvy | Tato služba je poskytována pouze na základě smlouvy. |
Důležité poznámky
V tabulce jsou uvedeny pouze ceny orientační, a v rozpětí podle náročnosti a pracnosti. Zde uvedené ceny nezahrnují všechny uvažované práce a služby v rámci eko-poradenství. Pro stanovení konečné konkrétní smluvní ceny se vychází z mnoha hledisek (náročnost, pracnost, složitost, rozsah služeb, vzdálenost, jiné náklady na služby apod.).
Konkrétní ceny poradenských služeb jsou vždy stanovovány individuálně dle druhu zakázky, její pracnosti, náročnosti a složitosti po oboustranné dohodě se zákazníkem a jsou uvedeny závazně v každé objednávce, resp. smlouvě o dílo nebo smlouvě o poskytování poradenských služeb.
Některé poradenské služby jsou poskytovány pouze na základě předem uzavřené smlouvy o dílo nebo smlouvy o poskytování poradenských služeb. Podmínkou v případě smlouvy o dílo je vždy poskytnutí nezbytné zálohy (min. 25 % z celkové ceny) před započetím prací.
Jednotlivé služby se také mohou mezi sebou vzájemně kombinovat, po dohodě se zákazníkem jsou možné i různé slevy.
NEJSEM PLÁTCEM DPH!